Rozhovor s Václavem Postráneckým o elektrokolech a hubnutí
Co Vás, pracovně vytíženého herce a umělce, přimělo k zájmu o elektrokola?
Moje váha a okolí Říčan, kde bydlím. Dospěl jsem k přesvědčení, že mých 120kg živé váhy musí být maximem, že nad to, už ani deko. Také mi vadilo, že má pracovní činnost probíhá většinou v umělém osvětlení, v uzavřených, někdy i sklepních místnostech. Chtělo to pohyb v přírodě.
Jaké kolo jste si konkrétně z nabídky na trhu zvolil pro sebe a pro další členy rodiny?
Když jsem objevil na trhu elektrokola, začala se o ně překvapivě zajímat i má žena. Představa, že jí něco pomáhá šlapat, že jí něco posiluje svaly a při tom šetří klouby, pro ni byla velice přitažlivá. O volbě elektrokola Lectron rozhodly zejména výbava a údaje o dojezdu s podporou.
Jste spokojeni?
Máme teď s ženou každý svého Lectrona a jsme z nich nadšeni, stejně jako každý, komu ho na chvilku půjčíme. O délce našich výletů už nyní rozhoduje jen počasí, hlad a blížící se noc, nikoliv naše docházející síly.
Jak hodnotíte dojezd elektrokola?
Uvažoval jsem takhle: když má baterie poskytovat elektromotoru výdrž přes 100km s nějakým ideálním 60 kilovým jezdcem, pak u mě, při sto dvaceti kilech, budu poloviční dojezd považovat za regulérní. Motor mi ale přestal pomáhat, až když bylo na tachometru 128km!
Kam na elektrokolech zejména jezdíte a kolik km jste za sezónu najezdili?
Během léta a kraje podzimu loňského roku ujela moje žena přes tři sta kilometrů a já 1086 kilometrů. Vše v okruhu 30km od Říčan, převážně na lesních cyklostezkách. Vážím teď 112 kg a vnuci mi říkají děda čipera. Nejsem si ovšem jist, jak to doopravdy myslí. Jsou to šibalové.
Komu byste elektrokola doporučil a proč?
Každému, kdo už nad svými sportovními výkony zlomil hůl. Když ukazuji v kopcích cyklistům bez elektrického pohonu, při předjíždění svůj mohutný zadek, je to pocit k nezaplacení. Obří dojezd a perfektní výbava- to jsou pro mě elektrokola Lectron.
- svet-elektrokol Admin