Pokud si vyberu kolo, je možné ho předem vyzkoušet?

Ano, samozřejmě. Před prodejnou v Brně i Praze jsou prostory pod střechou, takže možnost je za každého počasí. Při suchém počasí je možná i krátká vyjížďka po okolí prodejny

Vybral/a jsem si kolo, ale nejde vložit do košíku, protože „momentálně není skladem“. Kde zjistím, jestli a kdy skladem bude?

V některých případech, kdy od výrobce známe datum dodání, je dostupnost uvedená v popisku. V ostatních případech nás s dotazem na dostupnost kontaktujte například přes kontaktní formulář. Starší modely zpravidla dostupné nejsou a nebudou. Poslední kusy takových modelů, které ještě dostupné jsou, pak najdete ve výprodeji

Chci elektrokolo, o kterém píšete dostupnost „jaro 2022“. Jak provést objednávku?

Mailem, telefonicky, nebo přes kontaktní formulář. E-shop Vás zatím nepustí k objednávce něčeho, co není skladem

Máte všechny položky, které jsou skladem na e-shopu i na prodejně?

Snažíme se udržovat skladovou dostupnost aktuální. Obecně platí, že pokud vidíte kolo „skladem“, tak ho máme. Nejsme ale nafukovací a nemůžeme mít všechny modely vystavené, navíc někdy máme kola rezervovaná pro zákazníky a až do zaplacení zůstávají "skladem". Pokud plánujete se vydat na prodejnu s konkrétním modelem na mysli, doporučujeme nás nejprve kontaktovat telefonicky nebo přes kontaktní formulář.

V nabídce nemáte téměř žádné cyklodoplňky. Znamená to, že u Vás nekoupím například stojánek, blatníky nebo světla?

Každé kolo je specifické a některé doplňky na některá kola nainstalovat nelze. Abychom se vyhnuli těmto omylům, řešíme výbavu každého kola individuálně. Možnosti můžeme probrat telefonicky, nebo své požadavky napiště do poznámky. Výběr doplňků na prodejnách každopádně máme.

Co následuje po odeslání objednávky?

Bezprostředně po odeslání objednávky obdržíte automatický email s potvrzením přijetí objednávky. My objednávku zkontrolujeme, rezervujeme kolo na prodejně nebo jej vybalíme z krabice a poskládáme. O tom, že objednávka je připravena k vyzvednutí nebo o předání dopravci Vás budeme informovat.

Jsem z daleka, jaké jsou možnosti přepravy?

Všechna kola máme předem zkontrolovaná a plně seřízená. Aby to tak zůstalo i do první vyjížďky, je ideální vlastní doprava na nosiči za autem. Pokud tuto možnost nemáte, spolupracujeme s kurýrní službou FOFR, která kola doručuje zpravidla do 2 pracovních dnů od předání. Na kole ale musíme sundat pedály, otočit řídítka a obalené vložit do krabice. Tuto nepříjemnost kompenzujeme aspoň tím, že doprava je pro Vás zdarma

Je možné platit kolo na dobírku?

Podle ceníku a obchodních podmínek kurýrní služby FOFR je doběrečné 60 Kč + 1,7% z celkové částky, což u elektrokola za 50.000 Kč dělá 910 Kč. Ač neradi, dovolujeme si Vám za dobírku naúčtovat příplatek 450 Kč, takže vždy bude pro obě strany výhodnější platba bankovním převodem. Pokud přesto preferujete platbu na dobírku, samozřejmě je to možné.